5 productie lokaties

Wereldwijd dealernetwerk

Korte levertijden

Maatwerk mogelijk

Medewerker customer service

Als medewerker customer service ben je medeverantwoordelijk voor de verwerking, opvolging en afhandeling van het volledige orderproces, van het ontvangen van de order tot de levering bij de klant en alle stappen daar tussen. Geen dag is hetzelfde in deze afwisselende functie, want de vragen en e-mails van klanten, transporteurs en collega’s variëren van dag tot dag. Aan het team en jou de taak om deze te beantwoorden en zo te zorgen voor een goed service level en tevreden klanten!

Je taken:

  • Invoeren van orders in het ERP systeem en controleren van de prijzen, kortingen, levertermijn en voorwaarden op basis van de gegevens en afspraken met de klant;
  • Contact met klanten en transporteurs omtrent het (tijdig) organiseren van transport;
  • Afhandeling van (export) documentatie en administratie m.b.t. tot orders;
  • Behandelen van voorkomende vragen en uitdagingen gedurende de ordervoortgang.

Wie ben jij en wat kan je?

  • Je bent vlot, vriendelijk en representatief;
  • Je werkt nauwkeurig en zelfstandig;
  • Je bent enthousiast en assertief;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse, Duitse en Engelse taal, Spaans is een pré;
  • Je hebt minimaal werk- en denkniveau MBO.

Wat wij jou bieden

Een bedrijf met aandacht voor medewerkers en hun ontwikkeling. We hebben een informele structuur, korte lijnen en een goede werksfeer. We bieden goede primaire -en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goed salaris en een goed pensioen.

Hebben wij jou gemotiveerd voor deze organisatorische logistieke functie, dan is dit de baan! Wij gaan dan ook graag met jou in gesprek.
Stuur je motivatie met C.V. per e-mail aanSabine Oudshoorn, [email protected]